קריאת שירות – חיווט במערכת המדיה (לרכבים שאינם ביבוא "מאיר" ) דצמבר 23

קריאת שירות – זכוכית מראות אוג' 23 (לרכבים שאינם ביבוא "מאיר")

החלפת תפס חגורת בטיחות לרכבים ביבוא מקביל / אישי / אחר יוני 2023

קריאת שירות – החלפת מסגרת כסא נהג סיויק אפריל 23

קריאת שירות – גאז ,עדכון תוכנה למצלמת הרכב ,אוג' 22

קריאת שירות – משאבת דלק, יוני 2021

קריאת שירות - עדכון תוכנה למחשב מרכב פברואר 2021

קריאת שירות – בעלי "הונדה" שנתונים 1996-2000, יחידת ניפוח כרית אוויר צד נהג, נובמבר 2020

קריאת שירות - סיוויק החלפת משאבת דלק - ספטמבר 2020

קריאת שירות - בדיקת חגורת בטיחות במושב אמצעי אחורי

קריאת שירות - יחידת ניפוח כרית אוויר

קריאת שירות - יחידת ניפוח כרית אוויר - הרחבה

קריאת שירות – הרחבה כרית אויר (לרכבים שאינם ביבוא "מאיר")

קריאת שירות - הרחבת ריקול כריות אויר – מרץ 2018

קריאת שירות – טיפול לשורת המושבים

קריאת שירות – נפץ כרית אויר . הרחבה פברואר 2019

קריאת שירות – הרחבת ריקול כריות אוויר, רכבי אקורד


הודעה לבעלי הונדה

עקב דיווחים על מקרים של צריכת שמן מוגברת ברכבי אינסייט שיוצרו בשנת 2012 ובחלק משנת 2013 (לאחר מספר שנות שימוש ברכב), הודיעה הונדה על הארכת האחריות בגין תופעה זו בלבד ל-8 שנים, ללא הגבלת קילומטרים.
ההודעה רלבנטית גם לישראל, ביחס לחלק מרכבי אינסייט שנמכרו במהלך השנים 2012 עד 2014.
הבדיקה והטיפול במסגרת האחריות המורחבת ניתנים לביצוע בכל אחד מן המוסכים המורשים, כחלק מהטיפול השנתי לרכב או לפי פנייה יזומה ובכפוף לתנאי האחריות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

לבירורים ניתן להשאיר פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך.
לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*