הרינו להודיע ללקוחות בעלי רכב מתוצר "הונדה" ביבוא אישי / מקביל / אחר ( שאינם ביבוא חברת מאיר ) מהדגמים: אינסייט, אקורד ואודיסיי מהשנים האמורות , כי יצרנית הרכב חב' "הונדה" מודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגמים אלו, לצורך ביצוע בדיקה ובעת הצורך החלפת תפס(י) חגורת הבטיחות .
לכל בעלי רכבים אלו תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים על ידי משרד התחבורה. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 5789*
את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.honda.co.il
תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.
על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.
"מאיר " חברה למכוניות ומשאיות בע"מ
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.