קריאת שירות - עדכון תוכנה למחשב מרכב פברואר 2021

הודעה לבעלי רכב מתוצר "הונדה " לשנה/ים 208-2020

הרינו להודיע ללקוחות בעלי רכב מתוצר "הונדה" מהדגמים: אקורד , אינסייט מהשנים האמורות , כי יצרנית הרכב חב' "הונדה" מודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגמים אלו, לצורך ביצוע עדכון תוכנה למחשב מרכב.
לכל בעלי רכבים אלו תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים על ידי משרד התחבורה. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 5789*

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.honda.co.il תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*