קריאת שירות – הרחבת ריקול כריות אוויר, רכבי אקורד

הודעה לבעלי רכב מתוצר "הונדה" שנים 2001-2006

הרינו להודיע ללקוחות בעלי רכב מתוצר "הונדה " מיבוא חברת "מאיר" מדגם ACCORD משנות הייצור 2001-2002 וללקוחות בעלי רכב מדגם ACCORD ביבוא אישי משנות הייצור 2001-2006 כי יצרנית הרכב חב' "הונדה " הודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגם זה, לצורך החלפת /תיקון יחידת הניפוח בכריות האוויר צד נהג . ההחלפה נובעת מליקוי שהתגלה במערכת כריות האוויר ועלול לפגוע בתפקוד הרכב.

לכל בעלי הרכבים מתוצר זה תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים, לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 03-9182100 .

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.honda.co.il

תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*