הודעה לבעלי רכב מתוצר "הונדה"
ביבוא אישי / מקביל / דיפלומטי מהשנים 2001-2013

הרינו להודיע לכל לקוחות בעלי רכב מתוצר "הונדה דגמי civic ,legend, jazz ,accord ,crv ,pilot ,odyssey משנת הייצור 2001-2013 ביבוא שאינו יבוא "מאיר " כי יצרנית הרכב חב' הונדה " הודיעה על הצורך לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגם זה, לצורך החלפת /תיקון יחידת הניפוח בכריות האויר צד נוסע.

ההחלפה נובעת מליקוי שהתגלה במערכת כריות האויר ועלול לפגוע בתפקוד הרכב.

לכל בעלי הרכבים מתוצר זה תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים, לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 03-9182100.

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.honda.co.il

תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך.
לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*