הודעה לבעלי רכב מתוצר "הונדה" לשנה/ים 2011-2017

הרינו להודיע ללקוחות בעלי רכבים שהינם ביבוא אישי/דיפלומטי/ אחר (שאינם ביבוא חברת "מאיר") מתוצר הונדה "ODYSSEY" משנת ייצור 2011-2017 כי יצרנית הרכב חב' הונדה " הודיעה על הצורך לבצע "קריאות חוזרות" (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגם זה לטיפול בשורת המושבים בשורה שניה.

לכל בעלי הרכבים המעורבים בפעילות תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאות השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 03-9182100 .

את הפעילות ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.honda.co.il

תיקון הקריאות החוזרות יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*