קריאה חוזרת לרכב מתוצרת HONDA

לקוח/ה נכבד/ה,

יצרן הרכב "HONDA" הודיענו על קריאה חוזרת לרכב שבנדון .

מהודעת היצרן עולה כי נדרשת החלפת זכוכית מראות הצד במספר כלי רכב מסוג "אודיסיי"  ו "פיילוט" ובכלל זה ברכבך .

בכדי להימנע מהמתנה ממושכת במוסך ועל מנת להבטיח טיפול יעיל, הנך מתבקש/ת לתאם טלפונית ,בהקדם, בדיקה ותיקון של הרכב באחד ממוסכי הרשת המורשים על פי בחירתך.

לתשומת לבך , משך הזמן המשוער הנדרש לביצוע ההחלפה הינו כשעה, העלות תחול על חברתנו ולא תידרש/י לשלם בגינה.

הינך מתבקש/ת להציג מכתב זה למוסך בעת הגעתך . 

ניתן לבצע את הקריאה החוזרת רק ברשת מוסכי השירות של חב' "מאיר" אשר מפורסמים ב"חוברת האחריות ושרות" ובאתר האינטרנט של החברה. WWW.HONDA.CO.IL

בכל מקרה של שאלה מוקד השירות של חברתנו ישמח לעמוד לרשותך בטל' 039182100

במידה וכלי הרכב כבר אינו בבעלותך ,  נבקשך לעדכן את מוקד השירות של חברתנו .

לתשומת לבך :

על פי תקנה 306 (א)  לתקנות התעבורה ,בעל רכב אשר לא יבצע את הקריאה החוזרת תוך 6 חודשים מקבלת מכתב זה , לא יחדש משרד התחבורה – ראשות הרישוי את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

"מאיר " חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*