קריאת שירות – פירוק אביזר סבל אחורי

הודעה לבעלי אופנוע מתוצר "הונדה" לשנה/ים 2019

הרינו להודיע ללקוחות בעלי אופנוע מתוצר "הונדה אופנועים " דגם z125m משנת ייצור 2019 כי יצרנית האופנוע חב' הונדה " הודיעה על הצורך לבצע "קריאות חוזרות" (RECALL) לחלק מהאופנועים מדגם זה לצורך פירוק אביזר הסבל האחורי.

לכל בעלי האופנועים המעורבים בפעילות תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם האופנוע שברשותו נכלל בקריאות השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 03-9182100.
את הפעילות ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.hondabike.co.il תיקון הקריאות החוזרות יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.
על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

< חזור


לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.

הרשמה לקבלת מידע עבור לקוחות מאיר

שדות המסומנים בכוכבית הנם שדות חובה

פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך.
לוגו
שירות לקוחות "מאיר" 5789*