הודעה לבעלי אופנוע מתוצר "הונדה " לשנה/ים 2020/22
הרינו להודיע ללקוחות בעלי אופנוע מתוצר "הונדה" CRF1100A/D, GL1800, NT1100,1000SP/ST CBR מהשנים האמורות כי היצרנית חב' "הונדה" מודיעה על הצורך
לבצע "קריאה חוזרת" (RECALL) לחלק מהכלים מדגמים אלו, לצורך שדרוג תוכנת ניהול המנוע .
לכל בעלי כלים אלו תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים על ידי משרד התחבורה.
לקוח שירצה לבדוק אם הכלי שברשותו נכלל בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 5789*
את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה, רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה hondabike.co.il
תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום, מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.
על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעלים של כלי רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יכול בעל הכלי לבצע העברת בעלות.
"מאיר " חברה למכוניות ומשאיות בע"מ
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני של "מאיר" בטלפון 5789*.